luni, 8 august 2016

Răbdare, răbdare, răbdare

   Mă îndreptam spre catedrală, să cer câteva sfaturi de la unul dintre cei mai inteligenți oameni în viață, duhovnicul meu. Tot drumul m-am întrebat, cum aș putea să fac să-mi amplific răbdarea, în trafic, mai ales. Nu-mi diger bine gândul, că mă încadrez într-un sens giratoriu, blocat înspre ieșire de o doamnă. Îi fac un gest scurt, că nu-mi pot încheia manevra din cauza ei. Se înroșește la față și nedefinit de nervoasă,  îmi strigă pe geamul larg deschis că ea a intrat prima. Stimată doamnă, dacă vreodată veți ajunge pe pagina asta, deși nu cred, aș vrea să vă prezint succint, un fragment din codul rutier, cu privire la manevra dumneavoastră. Priviți: pătrunderea unui vehicul într-un sens giratoriu este interzisă, dacă prin aceasta se produce blocarea intersecției. Vestea bună este că eu am trecut testul răbdării, dumneata l-ai picat și pe cel al prostiei. 

Niciun comentariu: