vineri, 4 ianuarie 2013

Acolo unde Dumnezeu se termină, începe haosul

           M-am născut într-o familie în care s-a vorbit mult despre ceea ce se cheamă "credință". L-am cunoscut pe Dumnezeu de mică, însă de-abia pe la vârsta adolescenței, m-am apropiat mai mult de El. Îmi plăcea să merg la slujbele de duminică, chiar dacă târziu am înțeles tot ceea ce se spunea acolo. Eram prezentă, îmi era de ajuns. Unii oameni Îl descoperă târziu, alții, poate, niciodată. Unii Îi rostesc numele, chiar dacă nu cred în El, în timp ce alții cred, dar nu suficient. Nu puține sunt vocile care spun că nu există, că sunt doar adevăruri fără temei. La fel de multe sunt și vocile care inventează Apocalipse și sfârșituri Biblice. Nu a murit nimeni și nici nu o va face, doar pentru că spun oamenii de știință. Eu nu cred în poveștile nimănui. Știu doar că El este acolo și că ne suportă. Până când, numai El știe.

Un comentariu:

Anonim spunea...

http://blog.ovidiuav.com/2013/03/17/gandurile-mele-despre-dumnezeu/